FIFAN

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men min "vänner", iaf dom jag kännt längst har blivit dom vidirgaste personerna jag känner.. Vänner ska uppmuntra varandra det gör inte dom, och dom har alltid dom vidrigaste baktankarna.. När man går ut är det ju klart man vill gå ut så många som möjligt, inte dom! Dom vill bara ha sina vänner som jag kanske inte känner för sig själva? Är ni rädda att jag ska ta era vänner ifrån er eller vad är grejen.. En kompis hade kräfskiva min andra kompis sa att det var kallt, då skrek den andra GÅ HEM OM DU BARA SKA KLAGA , haha jag trodde jag skulle dö men sa inget! Då kanske ni fattar hur sjuk hon är man får inte ens säga att det är kallt utan att hon hugger.. Hon blir lack om man messar då tycker hon att man lika gärna kan gå hem, hon blir lack om man pratar i tele.. plus att dom alltid snackar skit omvarandra jag har inte velat säga nått men jag tror jag ska göra det jag vill ändå inte ha er i mitt liv, och jag vill bara radera ut er från mitt minne.. Det är så mycket jag är så jävla irriterad på så jag vet inte vad jag ska skriva men jag tycker ni ska gå käka lite mer Max nu pussheej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0