IBIZA UNTZ UNTZ...

Shuuues alla morgonpigga semesterfirare, igår hade jag det trevligt jag gick ut en sväng med Bello det var kul att träffa gäddan har inte sett henne sen våran lilla tripp till gotland tror jag, Vi höll oss bara i sumpan och det är så jävla skönt att det är så nära hem, vi kanske inte va på dom roligaste krogarna men det är ju sällskapet som räknas , rigt? Plus att det alltid finns människor att skratta åt på ställen som dom.. Druva kom förbi en sväng också.. ikväll kommer det bli en rolig kväll, vi ska till IBIZA men bara under kvällen och det är i druvas lägenhet men det kommer bli asnajs, lite svårt att veta vad jag ska ha på mig bara meeeeeeen men... aja toooodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0