åre och magsjuka

hej håå. Dom senaste dagarna har ej varit roliga, jag har varit sjuk, förkyld, efter det blev jag magsjuk fan fan FA AAN vad jag hatar det! det finns inget läskigare det får mig att springa till mamma som en liten unge gråt i panik och jag gråter innan, under och efter nee usch för det och julmat kommer jag då aldrig mer kunna äta!  Nu är jag frisk, tur det för imorgon bär det av till Åre tjohooo så kul, jossan och druva är redan där, gud vad jag längtar! men nått kommer väll säkert hända my usual luck.. det kommer bli för halt så planet inte kan lyft...planet kraschar eller så krockar vi på vägen dit pga halka eller ännu mer irriterande, jag glömer passet, det här vädret är fett opålitligt men det ska nog gå bra. Ne nu måste jag packa det sista och torka barret innan jag ser ut som Tina turner he he.. pussheeej och gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0