TOPPEN helg

Hola amigos, anledningen till att jag inte skrivit så mycket är för att jag inte har haft så mycket att skriva om, bloggtorka.
Jag och druva måste ha salgit huvudet i samma sten eller nått, ne så illa är det inte men vi har bestämt att vi ska hålla oss sober till min födelsedag GOOD LUCK tänker ni, jag med iof men ne fan vi ska klara det, jag har klarat den här helgen, bra jobbat mandy. Så idag mådde jag och druva super, hur mådde ni? höhö, så jag mötte upp druva sen gick vi och spelade badminton hahahahahaha jag dör när jag tänker på oss. Aja efter det har jag chillat hemma gått några turer med älvispen, sen mötte jag upp ärt på sväng också, det finns ju fan inte ett piss att göra en lördagkväll om man inte festar, plus att alla är ute och druva jobbar.
Just nu sitter jag och kollar på ensam mamma söker på tv3 play, kan det bli värre. Ne nu ska jag snart sova ska upp med tuppen för jag ska följa med min mor som ska tävla hej hej..


Kommentarer
Postat av: Druva

Gillar detta tummen upp som på facebook

2009-11-07 @ 23:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0