Rolling with the enemy

Jag är trött på  ställa upp för mina vänner, stå bakom och ta emot dom när dom faller hjälpa dom städa upp all skit som även dom själva kan ha ådstakommit för att sedan bli huggen i ryggen om och om igen . Vänner ska vara nått fint, inte nått krånligt och komplicerat, det är inte svårt att vara en bra vän, det finns ett motto: Behandla din vän som du själv vill bli behandlad ( klychigt men sant), vad är det som är så svårt med det. Jag säger inte att jag är perfekt, perfekt finns inte längre, det är gammaldags, men jag vet att jag är en bra vän, det spelar ingen roll vad folk säger för folk försöker alltid dra ner en i skiten, vänner ska stå bakom en, uppmuntra och visa att dom älskar en oavsett vad, man ska kunna lita på en vän till 1000 varför är det så svårt. Jag är helt seriöst dödstrött på allt skit som händer hela tiden för jag vet att jag förtjänar bättre. Men vad är bättre, stå där ensam eller ha sina vänner som man gång på gång är orolig ska svika en? Jag vet inte jag har provat båda men inget är bättre än det andra det är en lost lost situation. Jag hade några vänner en längre tid som jag verkligen älskade men dom fick mig bara att må dåligt tyvärr, dom på nått sätt tog fram det sämsta i mig, jag hatade personen dom fick mig att bli, det är sorligt men skönt att jag insett att jag har det så mycket bättre utan dom och jag har lärt mig att acceptera det.
Bibel bror, jag är cp trött på det här så nu skiter vi i det, braaa , tjaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0