Fredaaas

Hooola amigos. Igår träffade jag josse vid 4 jag följde med henne till solna och kolla lite saker, efter det drog vi till stööllet sen hem! hoppa in i duschen på dirr runt 8 drog jag till josse vi satt där och föra lite sen blev det cattelin med josse och julia, vi hade det riktigt jävla roligt, plus att halva Atletica var där.. vi skulle dra till white men den kön var fan den värsta så vi drog oss hemmåt ist. det blev en flummig väg hem vi satt och gjorde pappersflygplan och det här skriver jag bara för att jag själv ska komma ihåg för det var så jävla KUL. Julia kastade ett flygplan som hon hade gjort, planet träffade väggen och studsade tillbaka på henne, julia: haha det är ett tur och retur plan alla bröt ihop och dooooog!!!
Ikväll vet jag inte vad som händer men jag vill köra på en sumpan runda men vi får se hur det blir med det, nu ska jag hem till min gammel mormor som fyllde 90 i veckan och fira henne<3
Tjaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0