Fredag

igår träffade jag druva efter hon hade slutat skolan, vi gick till stallet och fixade åt hästarna, jag kände mig fan bättre men jag lurade nog mig själv för jag mår sämre idag, iaf.. efter det gick vi och köpte thaimat sen åkte vi hem till druva, vi hade myskväll med film och chips, jag färgade druvas hår också det blev skit snyggt Go amanda! Sen skulle vi sova, jag somnade vid halv 6 för mitt öra KNULLADE mig fan vad ont jag hade.. Nu har jag bara lock men smärtan är typ halvt bort hoppas det försvinner snart.. jag hatar hatar hatar att vara sjuk , blääää..   Druva och hulia har gått till skolan och jag är kvar så nu ska jag sätta på en bra rulle Pööööös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0