Holá amigo

Jag har blivit sjuk fan fan fan! Jag sa till jossan i helgen att jag tyckte det var så skönt att jag inte har blivit sjuk på så länge, att jag inte ens mindes sist jag var sjuk, SÅKLART blir jag sjuk och det sätter sig alltid i mina jävla öron så jag är halvt döv också.. Jag har proppat i mig c-vitamin så jag hoppas jag blir bättre snart..
Igår mötte jag jossan, vi kolla in i vår gamla skola alltså där vi gick från sexårs till 9an, usch vad sorligt det var buhuuuu.. sen stötte vi på en gamal kompis D, sjuk jävel, efter det gick vi till stallet druva kom också hon fyllde ju år så vi fika med saft och bullar, som ett riktigt barnkalas, men det ska firas ordentligt i helgen Untz Untz..
Vi höres! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0