-

Haaaalloj, kom hem för ett tag sen först jobb sen stallet.
Vi har blivit så jävla duktiga vi har verkligen börjat träna på riktigt och det är så jävla kul! Spec när man är fler som puschar, igår sprang vi och idag ska vi gå, vi ska bli hulkar så ni VET!!
Jag känner att jag mår mycket bättre när jag jobbar och har något att göra, jag blir verkligen deprimerad utan rutiner man har för mycket tid att tänka och när allt positivt tar slut börjar man tänka på allt negativt och det tar över. Jag var bara ledig i 3-4 veckor och jag vet inte hur många gånger jag grät och var sur livet kändes jävligt värdelöst när man bara gick hemma och söp skallen i bitar och var bakis hela dagarna men den här sommaren har varit guld också men nästa ska bli bättre.
Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0