måndag idag.

I helgen har jag som sagt jobbat det har gott bra. i fredags gick vi en snabbis till ankan efter jobbet, i lördags blev det först ankan efter det drog vi till hannes på efterfest jag åkte därifrån vid halv 11 var hemma 11 och gick upp vid 2 det var inte många timmars sömn sen jobba fyfan jag ska aldrig mer dricka innan jobbet det är fan inte värt det. juste det var några på tunnelbanan som skulle guida en grupp människor som skulle komma hit, dom frågade oss vad som var specielt med sverige som dom kunde visa gruppen.. det bästa jag kunde komma på var kaknelstornet ?, globen, lite volvobilar och bjussa på köttbullar ??? seriöst, dom flesta länder har något som representerar deras land, andra har klimatet men vad fan har sverige jag kommer verkligen inte på nått..
Idag ska jag träffa bella i belive. jag ska först in till hennes café sen kolla tatooos. pusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0