-

Hoola. kom hem från jempo för ett tag sen, vi möttes upp i centrum köpte en glass sen satte vi oss på en bänk vid fontänen chilla sen började vi gå mot jempo vi visste inte vad vi ville göra. jempo har 2 kaniner så vad tror ni vi gör, springer upp lämnar hunden som var med oss innan sätter på kaninerna koppel och går ut och "leker" med dom, jag garvade hela vägen, mogna tjejer fyller 20 detta år och leker med hennes kaniner, jag dör ju. jag skämdes samtidigt som jag tyckte det var kul men bara första kvarten sen var det inte lika roligt längre.. kände mig som en unge ni vet allt är kul i början men man tröttnar lika fort.. men aa nu vet ni vad man kan göra när man inte har nått att göra :) Nu ska jag sova ska jobba imorgon sen ut och köka på Texas longhorn PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0