mondaay

idag har jag jobbat sen började jag städa när jag kom hem, jag fått nån grej , jag blir skit stressad när det är stökigt jag blir helt varm och skit irro men det är som tur är bara i mitt eget hem, men annars hade mina vänner blivit glada iof ;)

Fredags var jag bara hemma mamma åkte till grisslehamn med älvispen och elin har flyttat så jag var själv till en början vad det jätteskönt sen blev det mörkt då kommer alla bilder upp i huvudet från skräckfilmer jag sett faan asso aa så det tog ju några timmar innan jag kunde somna, i lördags jobbade jag på valla med annabola, det gick bra efter det mötte jag upp bola igen vi gick och satte oss på ängen med lite annat folk, sen drog jag och hennes bror till sumpan sen kom josse sen drog vi hem. I söndags var jag bakis som ett as! punkt. Ne men jag träffade anna vi käka och chilla lite. 
Puss så länge!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0