hej igen

det var inte igår ni!
Och bara för att jag väl skriver så kommer jag inte på ett skit att skriva jag får väll aa skit samma.
Min dag har bestått av jobb och stall , min fina gracce har ju tagit körkort för ett tag sen så vi ska ut och crusa vet ej hur det stavas men hoppas att ni fattar men det blir senare ikväll.
Vad har hänt.. joo min fina älsklingsbästisdruvaluvafinafinaluva har ju lämnat mig för att plugga ett år i spanien.Det är så fruktansvärt jävla jobbigt när den personen som förstår dig till hundra procent, vet allt om dig och dina djupaste hemligheter den personen du kan berätta allt för! Inte finns vid ens närhet du kan inte bara åka och träffa personen eller prata med personen när du vill som man annars kan.
Jag hatar det! jag saknar henne så mycket.
Meeeeen hon kommer ju hem igen så det är ju faktiskt bara att hålla ut.
Vi var ju i turklandet också fyfan vad det var underbart jag vill åka tillbaka.NU! men det ska vi :)
Och fan vad snygga turkar det fanns hade jag ingen aning om nee fan vad bra vi hade det men nu slutar vi skriva om det för jag får sen klump i magen inte nog med att jag kollar igenom våra bilder vaaaarje dag!! stackars  moooa.
aaa det blev ju en del iaf hörs sen nu ska jag läsa en bok jag köpt SPELET fysatan vad skoj Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0