okej, jag har tråkigt.

1. Var hittade du den här listan? kommer inte ihåg

2. Var är dina föräldrar födda? Stockholm

3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Inget

4. Vilken är din favoritrestaurang?  Koh phangan.. Thai

5. När badade du i en pool senast? I våras då jag var i Spanien

6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja rätt många gånger faktiskt

7. Hur många barn vill du ha? 2 kanske 3

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Riktig sånhär hardcore rock!

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej, jag är inte insatt för 5 öre, samma som mamma kanske.

10. Vad har du för TV-kanaler? Dom vanliga

11. Har du åkt moped någon gång? Ja jag har ju en själv!
J

12. Har du busringt någon gång? Favo syssla när jag var yngre.

13. Har du fått felparkeringsböter? nej, har ej körkort.

14. Har du hoppat, eller kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Man ska aldrig säga aldrig, men .. nej det kommer jag nog aldrig göra.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Vet inte vad som är längst

16. Har du en egen trädgård? På landet

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Oj, eeeh vet faktiskt inte.

18. Kan du alla orden i nationalsången? Nästan haha skäms..

19. Badkar eller duschkabin? Badkar kanske bara för att jag har kabin.

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Igår såg jag livsverket :(

21. Favoritpizza? Margarita

22. Chips eller popcorn? chips

23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? hahaha wtf!?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej nej..

26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Familjen, grekiskt.

28. Favoritchoklad? Geisha , stavas?

29. När röstade du senast? Aldrig gjort

30. När åt du en hemodlad tomat sist? Inte gjort det än..

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej.

32. Är du bra på matlagning? Nej,


33. Klarar du att tanka själv? Moppen ja.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.

35. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej.

37. Vad var det senaste du handlade? Öl.

38. Har du kräkts offentligt? ooohja haha

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Båda ju men är man så rik får man nog vem som helst HÖHÖ..

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Vet faktiskt inte

41. Har du ringt något betalnummer? 118 118?

42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Vän.

44. Hade du mycket hår som liten bebis? Normalt tror jag haha..

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget.

46. Vad har du i din väska? Jara, nycklar, mobil, vatten, busskort, det vanliga..

47. Vad är du tacksam för idag? Att jag är frisk och mår bra.


Kommentarer
Postat av: Tess

Fin blogg du :) går de bra om jag tar listan från dig ?

2009-09-10 @ 15:43:56
URL: http://taassiiie.blogg.se/
Postat av: Malin

Hmm den har kanske jag snor :)

2009-09-10 @ 15:45:14
URL: http://mamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0