HEJE

Jag är jätteglad att jag har jobb tom 2, man blir glad i slutet av månaden och kort där efter men sen då.. man jobbar jobbar och jobbar lite mer, nu på sista tiden har jag blivit så jävla trött på det, plus att det bk kanske inte är världens roligaste jobb, jag älskar människorna man lärt känna det är ända anledningen till att man vill vara kvar men sen finns det fan inte mycket mer. Jag känner ( säkert som många andra) att jag inte är en människa som kan hålla på med något jag inte tycker om, jag får sån jävla ångest som dämpar mitt humör till tusen. Fan asso jag vill jobba med något jag tycker är kul, det känns som att mina drömar är för höga men om man inte tror på sig själv vem fan ska då göra det? Jag tror verkligen på om man verkligen vill så går det. Så måste man tänka och man måste försöka för ingen gör det åt en. Jag har bestämt mig och om andra kan, kan också jag.

baaam!! vilka ord va?? peppad jag blev! ord i mitt huvud just nu , det kommer gå det ska gå! .  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0