dan före dan,

hola guapas. Idag jobbade jag på cafét så jävla skönt att jobba där.. Igår övningskörde jag vid Lunda industri fan vad kul det är att köra jag ska verkligen kriga nu. Alla verkar ju övningsköra där jag vet inte hur många som gjorde det garva ihäl mig, idag körde vi vid solna, järva. Jag vill bara ut och köra på riktigt nu.
Efter träffade jag jempo vi åkte till sumpan mötte jeppe på donken sen satt vi oss och åt glass. Det är så jävla skönt det här vädret jag mår så mycket bättre när det är sommar och det är fortfarande varmt på sen kvällarna helt sjukt. I helgen har jag inget planerat lika bra det, då har man inga förväntningar heller då kan det inte bli annat än bra! Asso varje gång jag ska skriva INTE blir det IONTE ALLTID! nej nej inte alls ett ilands problem..
kyssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0