söndag

ångest söndag, jag fattar egentligen inte varför kanske för att det är en hel vecka kvar till nästa helg.. åååh alltså eller ASSÅ heha.. ne men fan jag börjar bli lite trött på livet när ska det hända nått kul, jag diskturade det men en vän idag jag har inget att se fram emot jag älskar att ha det men det händer ju så jävla mycket i mitt liv just nu :) vafan ..okej jag ska inte klaga fan det är ju vår wiiihooo skit kul det där med regn.. jag ska skaffa mig en reskompis nååååån?
jag är ej bitter mina vänner bara lite trött på detta liv men jag ska ordna det så det är lungt man. och nu har det här skrivandet gått över styr, väntar på att min kära gracella ska ringa så vi kan ta våran kvälls iggy..
Min vän anna har fått ett nytt smeknamn annabola hahahahahahaa fasen vad jag skrattade när jag tänkte på det. och det är kul! att det aldrig slagit mig innan. shirre..
okej lovers kyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0