Jag är en jävligt busy tjej

Namn: Amanda

Födelsedag: 18 december :(!

Hemstad: Stockholm

Ögonfärg: Blåaa

Hårfärg: blond men snart ska jag bli svartskalle

Längd: 1.74

Höger/Vänsterhänt: Höger

Värsta vana: jiggy

Stjärntecken: Skytt

Sko-stlk: 38-39

Är dina föräldrar skilda: Yes

Kär? aldrig :)

Skor idag: tofflor

Din svaghet: fester och allt som hör där till

Dina rädslor: Ser jag en orm är jag hundra mil därifrån på 1 min, höjder, arbetsgivare haha

Mål för det här året:
skaffa mig ett jävla jobb!

Mest använda fras på msn: ?

Det första du tänker på när du vaknar: måste skaffa jobb, måste skaffa jobb omg..

Dina bästa kännetecken: Folk brukar säga att jag har hes röst , fattar inte varför?

När går du och lägger dig:
uuulika

Mest saknade minne: alla dagar med klassen, me miss

Du?

Svär: Ja

Sjunger bra:  eeeh aa fan, ses i idol?

Dushar dagligen: nee vad är det bra för ? ...

Tycker att du är attraktiv:  aaa en riktig pamela i unga dar..

Kommer överens med dina föräldrar:   njaa ibland är dom de mest irriterande personerna jag känner, inte så konstigt

Gillar åska: aa vafan ett plus med ösreng?

Spelar något instrument: nej men vill lära mig giutarr

Äger en iPod: Nej

Går till kyrkan: Nej

Sover med gosedjur: Nej

För dagbok: Nej

Dansar i regn: det har inte hänt på många många år..

Sjunger i duschen: Japp då får mina grannar nått att lyssna på.

Senast du:

Skrattade: Idag

Grät: ingen aning

Filmen du såg: ingen aning , jag lär mig aldrig vad dom heter

Tuggade tuggumi: Igår

Drog ett skämt: Igår

Sång du sjöng: The Outfield - Your Love sjunger den ju nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0