Amigoooo

Hundra år efter och jag har kollat på Twilight, var ju och såg tvåan med bella för ett tag sen fast jag inte kollat första så jag ladda ner den igår och nu har jag börjat förstå Twiligth hysterin! Det finaste är slutet...
Jag skulle ju ha jobbat idag men det blev en prioritering för min del, ska jobba hela helgen så.
Idag fick vi stopp i våran toa, tänkte om ni ville veta ;) Vi har ju inte förvaltaren längre eftersom vi bytt till bostadsrätt så jag kunde inte ringa dom, och jag såg att golvet höll på bli en pool, det löste sig till slut då en rätt så SNYGG rörmokare kommer, tänkte fråga om hans nummer men antog att det inte var rätt läge när han grävde i vårat avlopp , synd fan .. aja idag har jag varit hos min älskade polle sen gick jag runt sjöarna med jempo sen har jag chillat hemma, jag kollade på The real housewifes of new jersy hahaha fasen så kul, jag älskar sånt där..
Nu ska jag slå en pling till bellisha och se om hon vill ta en, Seee yaaa don´t wanna be ya...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0