Söndag

Shoho i helgen har jag inte gjort så mycket jag jobbade igår så efter det chillade jag bara hemma, men i fredags gick jag ut med rambolita och bello vi skulle ta några öl på nivå men med den kön var det inte värt det så vi gick till jhonnys ist. Sen träffade vi lite annat folk sen hem..
I onsdags var jag på fest med jobbet också det var var skit mysigt kul att se alla civilklädda också, och jag gjorde inte bort mig vilket jag var rädd att jag skulle göra efter några glas höhö.. skönt att vakna upp utan ångesten som göra att man vill kväva sig själv med kudden.
Idag vet jag inte vad jag ska göra träffa min älskade druva liten ska jag nog göra iaf..
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0