M

hej ugglor, hahaha..
Idag har jag varit på intervju på burger king, det gick bra och jag fick jobbet annars hade jag fan börjat gråta får man inte jobb där känns det rätt kört, så jag ska dit imorgon spääänande.. Efter att jag hade varit där åkte jag till mammas jobb och chilla där ett tag tills bella hörde av sig då åkte jag till hennes café och va där tills hon stängde.. När jag kom hem ville jag ha spa men det går inte så bra eftersom vi inte har ett badkar för min mamma fick för sig att hon ville ha en kabin, så man får sitta på en jävla pall, haha skitsamma det var skönt iaf.. Nu ska jag snart sova, jag ska ju upp tidigt imorgon hejhej


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken burger king blev det? I kista?

2009-11-09 @ 23:07:42
Postat av: Anonym

nope, city terminalen :)

2009-11-10 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0