Tisdag idag

Helllo hello.. Igår jobbade jag och det var ju jätte kul måste jag säga... att jag tycker mmm.. Ne skoja bara men det fattade ni ju :) kul va? Nee men seriöst nu raaaaa, jag skulle ha jobbat till halv ett men jag fick sluta tio LYCKA. Idag var jag på bellas café och chilla det är alltid lika kul, imorgon ska vi på bio jag kommer ej ihåg vad filmen heter men det är en skräckis så jag kommer väll behöva sova med hela mitt rum tänt  en hel vecka efter det, jag fattar inte varför jag utsätter  mig  för att se skräck filmer när jag alltid blir lika rädd och får grova sov problem men det går ju alltid att lösa haha.. ;) jag jobbar imorgon också men bara från 11 till 4, sen jobbar jag torsdag och fredag också, det är bra det där att jobba helger nu när jag inte ska dricka förens min födelsedag.. en månad och två dagar kvar, jag är sjukt jävla grym om jag klarar det! vilket jag kommer och Druva såklart ellerhur druvi :)? Nu ska jag försöka sova, jag har ju lyckats vända på hela dygnet.. Vilket flumigt jävla inlägg det här blev aaaaja pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0