-

Vi hade skit kul på kryssningen men det hände inget flippat som det brukar göra så det sög men vi hade kul iaf, jag och bella gick aldrig av för vi va döda så vi sov hela dagen, skönt eftersom jag var ute i tisdags också jag var med bella och hennes gamla jobbkompisar på friday´s efter det träffade jag Khatera så vi drog till hennes kompis och drack vidare där.. mer om kryssningen.. i fredags aa igår när jag kom hem tänkte jag att jag skulle ut på galej men det funkade inte jag kände mig som en sliten gammal hagga så jag chilla hemma hela dagen, idag har jag ingen aning om vad som händer sjukt eftersom det är halloween men nått kul ska fan hända! Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0