HELGEN

Fredagen började på nivå det blev jag och tessituss det var ap kul att träffa henne, full som en jävla kastrull blev jag men det gillar vi! Efter det drog vi till Dovas, det är fan inte mycket jag kommer ihåg därifrån sen drog vi på en liten efterfest i stan och efter det tog jag mitt pick och pack och drog till rissne för att träffa Tuvaliten på ännu en efterfest  när jag skulle hem var det en timme kvar tills min buss skulle komma så jag GICK jag trodde jag skulle frysa ihjäl men hör och häpna här sitter jag :) hahaa..
Igår träffade jag jossan och några till i sumpan på brunnen för att kolla matchen efter det drog vi till Cattelin det blev en spårad kväll med massa drickaaa och dans, muuuumma. Idag mår man som man gör så jag ska cilla heeeela kvällen puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0