Tisdag

Tjeena tjeeena mittbena, igår blev det hundra procent säkert att vi åker.. imorgon.. fan vad kul det ska bli, man kan inte ha tråkigt på kryssningar det blir en tallin så vi är borta 2 dagar skönt och komma bort lite iaf.. jag är så trött på alla människor jag vet inte varför jag blir bara så irriterad jag känner att  mitt liv står stilla det händer ingenting, samma sak varje dag i början var det skönt men nu är jag så trött på det så jag snart blir försöksperson eller nått! Idag ska jag åka till bellos café, khatera kanske ska med också, jag har inte träffat den tallibanen sen studenten :( Det är inte förens nu jag har börjat fatta att vi aldrig kommer tillbaka till skolan man har haft så sjukt mycket roligt i den skolan skratt varje dag jag hade tur att hamna i världens bästa klass<3
Nu blev det bibel :) well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0