chillination in the stable

Tjolahop, idag har varit en heldag i stallet det var FETT MED MYYYYS JAO.. ne driver men det var nise! Jag mötte druva och jossan sen satt vi och snacka om hur röj det ska bli i helgen, satan i gatan så kul vi ska ha! sen gick vi mot stallet men tog ett stopp till för att lägga oss i gräset och njuta av kanske den sista solvärmen, jag blev skit brun.... SKOJA, där låg vi kanske en halvtimme tills vi reste på våra feta arslen och till slut var vi framme så jag kunde pussa lite på min kära. Låter fett töntigt men dagarna som dom här i stallet är en av dom bästa som finns, jag älskar det! hahaa jag vet inte hur men mitt finger behöver plåster, Tjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0