Helgen

Jag har haft en skit rolig helg med joss och drúva , det började i fredags hos druva vi åt middag och fixade oss, jag älskar när man gör sånt tillsammans, sen satt vi på druvas balkong förade och lyssnade på bra musik.
Sen tog vi en taxi in till stan med världens jobbigaset taxi chaffis, han pratade om sig själv hela tiden alltså så var han tvungen att sänka musiken hela tiden, jag bad honom om och om igen att höja musiken vilket han gjorde MEN  3 SEKUNDER efter började han babbla igen, när vi skulle av sa han att vi skulle hälsa våra vänner att vi hade åkt med en riktig casanova hahaha jag orkar inte.. Sen blev det Laroy med massa people, sen blev det att åka hem till druva och sova.
Lördagen var lika rolig den bara att en bartender blåste jossan på 400 spänn, inte lika kul.. Vi var först på Nivå <3 haha efter det gick vi till Harry B James på vägen dit såg druva sin livs kärlek Jacco från labyrint hon gick fram och pratade med dom och tog kort, jag har typ aldrig sett henne så glad..
Sen blev det att åka hem, igår gjorde jag inte ett piss vi var hos druva och chilla...
Nu ska jag ut och gå med joss, Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0