söndag

Hej alla söndagsgladabakisfyllon. Igår drog jag och anna in till stan och kollade på massa roliga bilar det är sån jävla stämning när det är sånna ställen jag älskar det.
Det var ju poliser överallt och vi ville dricka våran cider och vin så vi var tvunga att springa upp en bit från gatan där allt var och gömma oss bland massa hus, när vi sitter där är det något som flyger på himlen jävligt fort och det brinner om den det såg ut som en brinnande boll, jag tappade bokstavligen hakan, vad fan va det!!? Det var det sjukaste jag sett, nu måste jag fan in och googla va det kan vara. efter det drog vi till harrys sen hem.
Idag har vi grillat korv i ursvik jag älskar korv ;)
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0