en vecka senare..

Hola. eeeh aa jag hade tänkt skriva vad jag gjort dom senaste dagarna men kom på att det inte är mycket alls, jobb jobb jobb.. I helgen är jag ledig så jag tänkte mig utgångar för hela slanten men eftersom som att jag är rätt slösig av mig så har jag ont om casch ååh jag blir så trött, när lär man sig? Juste kollade på glamourama idag det är för tidigt att säga vad jag tycker, jag älskar hela grejen men det är så kopierat The hills det är väll lite det som är grejen ( överdrivet som satan dock.) Men dom är grymma som ställer upp. Nu ska jag ut och ta en iggeligg det får bli själv för my partner in crime är på havs säkert lite lockolocko vid detta tillfälle. Juste fick jobb schema idag Hata. bara så ni vet liksom... om ni undrade.. så ni slipper fråga Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0