.

Jag börjar bli trött på det här, allt står still och jag har helt tappat lusten till det mesta. Det är inte kul längre och det ger mig ångest ingen ska behöva ha ångest det är nog den värsta känslan av dom alla. den tar över allt kul och glad blir man inte förens den är över, grejen är den att ångesten kommer tillbaka lika snabbt.
Jag hör inte hemma där jag är idag och jag känner det ända in i benmärgen, det svåra är bara att jag inte vet hur jag ska gå tillväga för att komma dit jag vill. hur fan gör man?? Allt går bara man vill det är så jag ska tänka det ska tjatas håll i mitt huvud. jag måste bara komma på hur jag ska börja. Det ska gå, det kommer gå, det ska hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0