----

Hola amigo.. jag tänkte dela med mig lite av vad jag gjort dom senaste dagarna. I torsdags.. tror jag det var, var jag med bella på Nivååå, linus kom förbi en sväng det var länge sen jag såg han så det var skoj, efter det drog jag och bello eller gracella som hon heter ;) till Dovas där vi träffade patrik och hans lille kompis, när dom stängde där drog vi till spybar, vi drack gott och dansade med italienare.. klockan blev 5 och dom stängde men tro inte att vi åkte hem, nej vi åkte till bellas stall och fodrade hästarna och fixade till 2.. jag var DÖD, men tro inte att vi åkte hem efter det heller, vi åkte till kista tjakka lite kläder och åt.. efter det åkte jag hem jag somnade så fort jag stängde igen mina blå. I fredags gick jag ut med anna vi började på O´lerys i sumpan sen åkte vi land och rike runt inte riktigt men i solna och sumpan området efter ett ställe som va öppet till 3, det ända är så klart garbo.. vi provade och kom in det gillade jag hehe.. i lördags gick jag ut en sväng med ärt vi satt bara och chillade på ankan i centralen och det var lika kul det, i söndags gick jag ut en sväng till ankan igen med några från jobbet och bello.. Igår jobbade jag, idag med men imorgon är jag ledig så det kanske blir en bio idag med gracella .. oooOOJoOOOOj detta blev bibel med det gillar ni pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0