depp

hej alla glada.. jag har inte haft så mycket tid eller ork att blogga men vad gör man.. det har inte hänt så mycket kul, men nått jag fått på skallen är att jag vill flytta och det är NU! I snart en månad är det det ända jag tänkt på och när jag får något på huvudet som jag vet kan göras så vill jag inte gå och vänta  jag vill göra det nu, men lite realistisk måste man ju vara så det får väll bli i höst eftersom att jag har så mycket planerat till sommaren, dom sista månaderna nu till sommaren ska jag jobba som en liten aaa.. och spara spara spara jag vet inte hur jag ska klara det men det ska gå that´s it!
På tal om sommaren, jag börjar bli psykiskt trött på det här vädret och kylan det är inte mysigt för 5 öre längre.. det är som att leva i en svart-vit-dyster värld fan vad tröttsamt.. jag längtar så mycket till sommaren, så nu ska jag bara stänga av, jag ska inte festa eller göra nått roligt jag ska bli lika dyster som vädret tills våren kommer.
Kul tjej! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0