t

tjo alla 1000000000 som läser min blogg, ni måste ha lidit men nu är jag back on track så LUNG, drev.
för nån dag sen eller två var jag ute med jempo och några fler och firades e´s vän som fyllde år det var skoj sen har jag jobbat sen var jag ute igår med bello, jag drack inte ens mycket men fasen vad rak jag blev haha herre..
Nu sitter jag och pumpar american girl ska lägga upp den här snart det var en favorit i somras jag blir alltid lika lycklig när jag hör den.. jag är en allätare när det gäller musik jag lyssnar på allt förutom aa typ opera hardcore och sånt bajs men vem fan gör det :).. Imorgon ska jag ner till min kära polle sen jobba och så kommer min helg se ut.. HATA FYLLON. Jag längtar tillbaks till ön där bara levde man inga måsten.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0