hej alla barn

Tjoho idag har jag legat på latsidan men min hosta vägrar ge sig inkl min dundrande huvudvärk it sucks!
Jag är så förjävliga trött på det här vädret, jag har funderat att åka till fjärlilshuset för att uppleva lite av det tropiska, får se hur det blir.
Jag hatar nyheterna, jag hatar allt hemskt som händer och mår bättre av att inte veta. inte undra på att människor mår dåligt av allt skit man hör. så , jag kollar varken på nyheterna eller läser nyhetstidningar, nöjen i all ära men det hemska behöver jag inte veta för inte fan mån man bättre..
Har ni sett filmen med hunden som slängs ut över en hög bro, den avlider inte ens på direkten utan ligger och tjuter, piper för den har så ont... jag såg den för kanske 2 veckor sen och mår fortfarnade dåligt när jag tänker på det. det var så jävla äckligt att se..  Förlåt men hade jag varit där hade jag huggit av hans kroppsdelar en efter en och slängt dom över bron med han sittandes kollande!! ååååhh!!! Galen blir jag.

Juste jag har färgat håret, det behövdes blev trött på min bruna avdankade färg så jag har lagt i ljusa slingor, men jag vet inte riktigt vad jag tycker, ser lite ut som en kärring i det så det kanske blir brunt till sommaren ändå och köra på lite tropisk look, sexigt det med.
Nu vet jag inte vad jag ska göra, är sugen på en latte och jag är bara en amatör när det gäller kaffe men nu blev jag riktigt sugen får om det går att lösa pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0