måndags fredag.

Igår mötte jag upp jempo senare på dan, vi åkte till solna och mötte upp anna och nathalie vi käka efter det shoppa vi lite, jag köpte en body lotion från Clarins skit bra. visibly clear wash/mask har provat den förut den är grym. sen 2 ansiktskrämer från Aco en som ger en lättare bus effekt jag är blek som en grudge jag ser blekare ut som blond, konstigt och en som redan har färg i sig så man ser lite solbränd/brun ut skönt dom dagarna man inte orkar sminka sig.. sen blev det armband det kommer bli mitt nya favo i sommar i belive när man är brun sen en ring, sen en ny foundation från mitt favo märka Lumene haha och puder.. nu vet ni... för jag vet ju att ni vill veta. 
Efter det tog vi en fika vi satt kvar efter dom hade stängt och bara prata prata och prata skönt. efter det gick jag och ärt hem till mig ut med älvispen sen hem till ärt och kolla film. Idag ska jag jobba det ska faktiskt bli skönt efter att ha varit borta så länge som jag har nu. men det behövdes.. vi hörs sen puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0