-

Kom hem för ett tag sen har övningskört med pappa det gick asbra jag är så grym bäst, bäst är jag!!
Nee inte riktigt men nu måste jag ligga i som fan vill ta det innan detta år är passé .
Imorgon blir det dubbel jobb. Orkar inte med dessa jobb jag vill bara hitta ett jobb som jag tycker är skitroligt hur svårt ska det vara, jag kom på en teori att man (med jobb som det går) får komma till ett jobb och lära sig där hur man ska göra.. bara för att man inte har festaste utbildningen betyder det inte att man är dum. Då skulle alla vara glada och nöjda och ge allt för att dom jobbar med det dom tycker är kul, jag vet lite orealistikt men då menar jag inte heller jobb som advokat eller pilot.. ni fattar.
Nu ska jag sova pussen

Mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0