-

Hello! Idag är det söndag och jag har jobbat hela dagen, det gick bra men det var stressigt som fan jobbade ju igår också så jag är pretty happy att den här helgen är över!
Mamma fyllde år idag men hon har firats hela helgen hon har fått massa fina saker. Hon har också fått upplevelser , luftbalong och nått mer. Jag gillar inte det där med luftbalongen fyfan säger jag!! Nu när hösten typ är här måste jag erkänna att det är lite mysigt men ångest!
Jag börjar tänka så mycket på hösten om allt möjligt men nu är mitt stora issue mitt jobb jag känner att jag har gjort mitt jag älskar det men det är inte vad jag vill göra resten av mitt liv det är ju inte heltid heller, jag vill ju liksom börja mitt liv nu fan, flytta hemifrån etc..
Jag är så jävla dålig jag skulle bara varit hemma i helgen men nej det gick ju inte men man ska göra allt man tycker är kul spec i den här underbara jävla åldern man ska inte tänka så mycket på vad som egentligen är bäst det har u tid att göra när du blir äldre..
Nu ska jag ut på jaraa Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0